Hírek : Magyar márkák segítik A Játékkészítőt |
Magyar márkák segítik A Játékkészítőt
2014.12.22. 21:03
Hirtelen robbant a köztudatba, és három hónap alatt több mint negyvenezer jegy kelt el A Játékkészítő című pop-musical-re, de ahogy Illés Gabriella producer fogalmazott, ez nem a végső cél, csak az első lépés. Az új sikerdarab mellé több hazai márka is csatlakozott, különböző szolgáltatásokkal.
Most induló CSR kampányával csatlakozott a Szentkirályi Ásványvíz a szuperprodukciónak kikiálltott, A Játékkészítő című darabhoz. A kampány során, mely a vízkészlet megőrzésére hívja fel a figyelmet, a másfél literes palackokon jelennek meg a darab figurái. A Szentkirályi egy facebook játékkal is erősíti a kampányt, melyben a darab egyik hősére, Aquatániára, a Víz Úrnőjére vonatkozó kérdés megválaszolásával lehet nyerni.
A Játékkésztő figuráit felhasználva kerül piacra a TulipánTündér Pordukció és a Libri közös kiadványa, A Játékkészítő című “Akciófüzet”, egy gyermekek számára készült foglalkoztató.
Szolgáltatásaival csatlakozott A Játékkészítőhöz a 6x6 taxi és az IBUSZ is. Előbbi az előadások napján a színházlátogatóknak ígér extra szolgáltatásokat, míg az IBUSZ a vidéki látogatóknak segít ún. “Mesebuszok” indításával az ország nagyobb városaiból a fővárosba.
Médiatámogatóként állt a darab mellé a Class FM, az Origo, a Central Médiacsoport, a Hamu és Gyémánt kiadó és a Médiaworks valamint a Minimax csatorna, illetve különszámot szentelt a darabnak a Füles rejtvényújság és a Kincs programmagazin is.
Egy zenei kiadvánnyal is előrukkolt a produkció. A nemrég piacra került CD-n a musical dalai hallhatók, a kiadványt a Magneoton kiadó gondozza.
2014.12.17.
Forrás: Mmonline.hu
A linkért ahonnan a cikk származik köszönet a Bereczki Zoltán Rajongói Oldalnak.
|