Hírek : B. Csejtei Ildikó és Liptay Gabriella összeálltak |
B. Csejtei Ildikó és Liptay Gabriella összeálltak
2014.12.05. 11:21
A pr-kommunikációs kurzus előadói között Bereczki Zoltánt és manager-ét Ferenczi Orsolyát is megtaláljátok.
Az Independent Media Education Center oktatási programot hirdet “Pr-kommunikáció a gyakorlatban – A Magyar kommunikációs szakma vezető szakemberei tolmácsolásában” címmel. A program szakmai partnere a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete. A képzés 2015 februárjától indul. Az oktatás egy interaktív előadássorozatra és az azt kísérő konzultációkra épül.
A képzés különlegessége a szervezők szerint, hogy a szakma minden részterületét olyan gyakorlati szakemberek mutatják be, akiket az adott terület legelismertebb szakemberei.
A tematikáról ezt írja a program közleménye:
"Az átfogó tematika felöleli többek között a stratégiaalkotást, a sajtókapcsolatok kialakítását és működtetését, a nemzetközi kommunikációs aspektusokat és a külső és belső pr összehangolását. Szó lesz a médiapiac felépítéséről, az egyes mediaszektorokról, a közösségi média erejéről, a speciális márkaépítési platformok által nyújtott lehetőségekről. A program foglalkozik a válságkommunikációval, a non-profit szervezetek kommunikációjával, de a corporate affairs körébe tartozó tevékenységekkel is. Külön kitér egyes speciális szektorok kommunikációjára, mint pl. a szigorúan szabályozott gyógyszeripar, a pénzügyi szektor vagy a kulturális intézmények, de érinti a művészek és képernyősök építését is pr-eszközökkel, valamint az intézmények, vállalatok vezetőinek kommunikációját, beleértve az elektronikus médiában történő szereplést is."
A képzést az Independent Media Education Center (IMEC) szervezi, amelyet B. Csejtei Ildikó és Liptay Gabriella alapítottak, Mindketten az elmúlt években számos vállalat kommunikációs igazgatói posztját töltötték be.
Az érintettek az alábbi sorokkal kommentálták a kezedeményezést:
“Célunk, hogy a szakmában felhalmozott tudásanyagot, tapasztalatokat rendszerezetten eljuttassuk a fiatal generációhoz, autentikus előadókon keresztül. A program speciális interaktív metodikára épül, valamint személyre szabott konzultációs alkalmakat is magába foglal. Büszkék vagyunk arra és köszönjük, hogy hazánk vezető közgazdászképző intézménye szakmai partnerként támogatja a programot”- mondta B. Csejtei Ildikó, aki legutóbb a TV2 marketing- és .kommunikációs igazgatója volt.
“A mostani programot nem csupán egyetemistáknak, pályakezdőknek ajánljuk, hanem szakmabelieknek is, hiszen töményen, jól struktúrált rendszerben ismerhetik meg a pr-kommunikáció teljes keresztmetszetét, olyan sokszínű tolmácsolásban és megközelítésben, ami egyedülálló módon közvetíti a szaktudást” - foglalta össze Liptay Gabriella, aki az Sq-Invest, portfólióigazgatója.
“A közgazdászképzésben is kiemelten fontos az innováció, az új megközelítésmódok átadása, és az elméleti oktatás gyakorlati oldalról történő megerősítése. Ezért örömmel karolunk fel olyan kezdeményezéseket, mint az IMEC képzése, melynek során diákjaink az egyetemen tanult elméleti ismereteiket tovább bővíthetik, és szakmabeliek számára is továbbképzési lehetőséget biztosít." - mondta Dr. Simon Judit egyetemi tanár, a Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének igazgatója.
Az IMEC azt tervezi, hogy a jövőben többféle célcsoport számára kínáljanak testreszabott oktatási formákat a marketing- és a pr-kommunikáció témakörében.
A pr-kommunikációs kurzus előadói:
-
Adriány Kincső, HBLF, ügyvezető
-
Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
-
Balogh Gabriella, CEMP (Index, Inforádió), Felügyelőbizottsági tag
-
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
-
Benkó Sándor, Kossuth-díjas művész, zenekarvezető
-
Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere, Ferenczy Orsolya
-
Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
-
Bognár Tamás, Panmedia Western Médiaügynökség, ügyvezető igazgató, regionális igazgató
-
Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
-
Bölcs Ádám, Well Reklám- és PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
-
Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
-
Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
-
Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
-
Gőz László, zenész, zeneakadémiai tanár, a Budapest Music Center alapító-tulajdonosa
-
Gricz István, Katona József színház, kommunikációs és értékesítési igazgató
-
Hevesi Nóra, TESCO Magyarország, kommunikációs vezető
-
Horváth Magyary Nóra, KHB, kommunikációs ügyvezető igazgató
-
Incze Kinga, Mrs White Media Consulting, tulajdonos-ügyvezető
-
Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
-
Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
-
Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
-
Málnay B. Levente, AMCNetworks Central Europe, vezérigazgató
-
Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
-
Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
-
Murányi Marcell, Népszabadság, nol.hu, főszerkesztő
-
Novák Péter, IAB, elnök
-
Ómolnár Miklós, Story és Best hetilapok alapító, korábbi főszerkesztő
-
Szabó Eszter, GE Közép- és Kelet-Európa, Corporate kommunikációs és Public Affairs igazgató
-
Szabó-Stein Imre, Zeneakadémia, kommunikációs és média tartalom fejlesztési igazgató
-
Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
-
Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
-
Dr. Turkovics Mónika, Magyar Állami Operaház, marketing- és kommunikációs igazgató
-
Urbán Zsolt, Magyar Reklámszövetség, elnök
-
Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető igazgató
-
Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető
Még több információ a képzésről itt >>>
2014.12.03.
Forrás: kreativ.hu
|