Borsonline.hu
2012.01.28. 10:45
Lejárt naptárát árulja Bereczki
Bereczki Zoltán monogramjával fémjelzett baseballsapkát, pólókat és egy 2008-as naptárt is meg lehet vásárolni a népszerű musicalszínész honlapján. Hasonlóval jelentkezett Bódi Sylvi, Deutsch Tamás és más kisebb-nagyobb hazai híresség is.
Bereczkinek nagy rajongótábora van, ám menedzsere szerint be kellett látniuk, hogy itthon nem működik ez az üzletág.
– A pólók és a sapka még hat éve, az első koncertjére készültek el, a maradékot tettük fel a honlapra. Nincs információm arról, hogy a rajongók milyen mennyiséget és hogyan rendelnek, annyi biztos, hogy nálunk nincs az a hisztéria, mint külföldön, ahol megrohamozzák az üzleteket, és felvásárolják kedvenceik összes elérhető termékét. Itthon pedig mindössze vesznek egy CD-t – mondta lapunknak Ferenczi Orsolya, Bereczki Zoltán menedzsere.
 Elvétve még akad vevő négy évvel ezelőtt kiadott naptárára Fotó: zolidori.gportal.hu
A naptárkészítés nálunk leginkább a női sztárok nevével forrt össze. Bódi Sylvi és Kiszel Tündeminden évben elkészítik a már védjegyükké vált kalendáriumot, de tavaly például Deutsch Tamás is piacra dobta a magáét.
– Az EMI kiadóval akkoriban szakítottunk, és többek között az volt a szabadságunk ára, hogy a náluk lévő fotókból készítettek egy naptárt. Egyébként az operettszínházban ez divatosnak számít, több férfiművésznek is van. A rajongók azokat hozzák dedikáltatni a koncertekre – tette hozzá a sajtós.
Bereczki Zoltánt arról kérdeztük, hogy a Megasztár zsűritagságával együtt járó még nagyobb ismertséggel szeretne-e komolyabb hangsúlyt fektetni a naptár- és pólóüzletágra.
– Eddig sem mi, hanem vagy a koncertszervezők vagy a kiadók foglalkoztak ezzel, és ez továbbra is így marad – mondta Bereczki Zoltán. BM
|